środa, 13 czerwca 2012

Rozdział 28

Julia siedząc w domu i czekając na powrót Mikołaja dostała wiadomość.
Olek: Cześć piękna, co dzisiaj robisz ? Proponuję spacer tylko we dwoje ;* ' 

Julia: ' No hej przystojniaku, a wiesz, że z wielką przyjemnością'

Olek: ' W taki razie za 20 minut jestem u Ciebie'

Tak jak napisał po 20 minutach był już u Julki, która zdążyła się ogarnąć. Wszedł do domu, usiadł na łóżku, położył laptop na kolanach i zalogował się na fb.
- Olek z tego co mi pisałeś mieliśmy iść na spacer. - rzuciła Julia siadając obok.
- Tak, tak, muszę tylko coś sprawdzić, kumpel miał mi coś wysłać. 
Dziewczyna bawiła się kosmykami włosów kiedy on coś sprawdzał. W pewnym momencie gwałtownym ruchem odsunął się od Julki tym samym chowając komputer.
- Jejku co się stało ? - oburzyła się.
- Nic, nic, juz kończę. - rzucił zdenerwowany Olek.
- Ej, ej co Ty tam chowasz ?! - wyrwała mu komputer i usiadła w bezruchu.
To co zobaczyła strasznie ją zabolało, chociaż nie powinno. Momentalnie do oczu napłynęły łzy. Na ekranie widniało zdjęcie Marcina i jakiejś laski, która całowała go w policzek.
- Julia. - zawołał. - Julia no daj spokój, może to tylko koleżanka.
- Nie obchodzi mnie kto to jest, nawet wielkiego wrażenia to na mnie nie zrobiło, przecież mam Piotrka. - wykrzyczała słowa, których później żałowała.
- Coo ? Jakiego Piotrka ? - zapytał Olek odkładając laptop na bok.
- Nic, nieważne, idziemy ? - wstała i chciała wyjść, ale jej nie pozwolił.
- Proszę nie mów tylko, że chodzi o tego wuefistę. - podszedł bliżej, dziewczyna nie odzywała się. - No powiedz coś ! - krzyknął.
- Co mam Ci powiedzieć ?! Tak chodzi o niego, poznaliśmy się jeszcze zanim zaczął pracować w szkole, kochamy się i chcemy być razem. - wykrzyczała mu w twarz i usiadła na łóżku. Chłopak zrobił to samo i milczeli przez pewien czas.
- Ok, przepraszam, nie powinienem był tak reagować, już dobrze. - przytulił i pocałował ją w głowę.
- Dalej masz ochotę na spacer ? - zapytała.
- No pewnie. To gdzie idziemy ? -  rzucił Olek.
- Przed siebie ?! - uśmiechnęła się w jego stronę i wyszli.

------------
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale szkoła stawia wymagania. 
Rozdział krótki, ale mam nadzieję, że się spodoba ;)

5 komentarzy:

  1. świetnie :* mam nadzieję, że kolejna będzie dłuższa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cisza przed burzą. :D
    Ciekawie, ale krótko.
    Następny musi być dłuuższy ;*


    Uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za krótkie :<
    Więcej!
    zapraszam ->[ http://hungry-for-affection.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskiii <3
    W życiu lepszego nie czytałam !! Wymiata .

    Zapraszam do mnie :

    http://nextlevelxd.blogspot.com/
    http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    Obserwujemy ? Jak zaobserwujesz obydwa to ja twojego zaobserwuje z dwóch kont ;)) Odpisz na któregoś z moich blogów jak jesteś zainteresowana ;)

    Pozdrawiam Neo.xdd

    OdpowiedzUsuń